ספורט

    הספורט בבאר יעקב מהווה חלק מרכזי מתרבות הפנאי של התושבים. מחלקת הספורט פועלת ומארגנת את כלל פעילויות הספורט במטרה להגיע לאורח חיים בריא דרך שיתוף תושבי היישוב בכל הגילאים בפעילויות שאנו מציעים.
    הקו המוביל אותנו הוא כי השקעה בספורט וחינוך הדור הצעיר יביאו תוצאות טובות בעתיד. אם נחנך דור אשר יקבל הרגלי פעילות גופנית הוא ישכיל ליהנות מהם בעתיד גם אם לא יהיה ספורטאי תחרותי, ויעסוק להנאתו ובריאותו.
    כמו כן,  מטפחת המחלקה את הספורט ההישגי ביישוב, של ילדים, נוער, נשים וגברים כאחד, תוך שאיפה להצטיינות בתחומים המגוונים אותם אנו מציעים. בנוסף, פועלת המחלקה לחיזוק הקשר עם קבוצות הספורט והמורים לחינוך גופני בבתי הספר, לשדרוג מתקני הספורט  ולקידום ספורט הנשים.

    מטרתה העיקרית של מחלקת הספורט להביא לתודעת התושבים את החשיבות שבאורח חיים בריא המשלב ספורט לכל מין וגיל, ומכאן דואגת להעניק אפשרות עיסוק בספורט לרוב התושבים.
    בכדי לעמוד במטרה זו דואגת המחלקה לפתוח חוגים רבים ומגוונים המתאימים לכלל האוכלוסיה, לארגן ארועי ספורט עממיים גדולים בהם יוכלו להשתתף כל התושבים, לקיים פרויקטים המעודדים אורח חיים בריא וחושפים את התושבים למודעות בנושא.

    עוד פועלת המחלקה בבתי הספר לקידום הספורט בקרב התלמידים בשת"פ עם צוות המורים לחינוך גופני בביה"ס, קיום פרוייקט לימוד שחייה לכל בתיה"ס בשיתוף עם משרד החינוך, ארגון אליפויות בתי ספר בענפים השונים.

    לצפייה בתקנון | לחצו כאן

     

    סרטון ההדרכה לרישום לחוגים:

    ספורט