כללי
1. העמותה לפנאי וקהילה באר יעקב, ע.ר. 580530160 (להלן: "העמותה") הנה עמותה עירונית בשליטת מועצה מקומית באר יעקב, המונה כ- 25,000 תושבים (להלן: "המועצה").
2. במסגרת פעילותה, העמותה עורכת אירועים שונים במהלך השנה, הפתוחים לציבור הרחב, ובכללם אלו המפורטים במפרט האירועים המצורף כמסמך 1, כולם או חלקם, לפי שיקול דעתה הבלעדי (להלן בהתאמה: "האירועים" ו- "מפרט האירועים").
3. הפרסום אודות אירועים אלו מתבצע על ידי העמותה באמצעים שונים, לרבות באתר האינטרנט של העמותה, בשלטי מודעות, ברשתות החברתיות, בעיתונות המקומית והארצית וכיוצ"ב, הכל בהתאם לשיקול דעת.
4. העמותה מעוניינת להתקשר עם נותן/י חסויות לאירועים וכן לבחון את האפשרות ליצור שיתופי פעולה בתחום פעילותה עם צדדים שלישיים, לרבות יחידים, חברות מסחריות, ארגוני מגזר שלישי וכיוצ"ב, בקשר עם האירועים, כולם או חלקם.
5. על המשתתפים לנקוב בהצעתם (מסמך 2) בגובה החסות המוצעת (בשקלים חדשים) ביחס לאירועים המפורטים שם, כולם או חלקם. יובהר, כי המשתתפים רשאים להגיש הצעה עבור חלק מהאירועים, וכי אין חובה להגיש הצעה ביחס לכל האירועים.
6. אופן מתן החסות יהיה כפוף לשיקול דעת העמותה ובהתאם למסמך מדרג החסויות המצורף כנספח א' להסכם ההתקשרות (מסמך 3 למסמכי ההזמנה; להלן: "מדרג החסויות")

מהות ההתקשרות
7. נותן/י החסות שעימו/ם תבחר העמותה להתקשר ייהנו מחשיפתם לקהל המשתתפים באירוע/ים, כמפורט במדרג החסויות.
8. העמותה שומרת על זכותה לשנות, להוסיף, לבטל ולדחות אירועים הנזכרים במפרט האירועים. ככל שאירוע יבוטל לאחר שדמי החסות יועברו לידי העמותה, אזי דמי החסות כאמור יושבו לנותן החסות ולנותן החסות לא תהא כל טענה כלפי העמותה ו/או מי מטעמה בקשר עם האמור.
9. העמותה רשאית, בהתאם לסיכום בינה לבין נותן החסות הרלוונטי, לקבוע סכום חסות השונה מזה הנקוב בהצעת נותן החסות במסגרת הליך זה (נספח 2), ובלבד שסכום החסות כאמור לא יפחת מהסכום שהוצע על ידי נותן החסות, וכן תהיה רשאית לשנות את האופן שבו יחשף נותן החסות באירוע פלוני, בכפוף להסכמת שני הצדדים.

מידע ומסמכים שיש לצרף להצעה
10. על גורם המעוניין להגיש הצעה, להתייחס, בין היתר, לכל הנושאים והעניינים המפורטים להלן במסגרת בהצעתו ולצרף אליה את כל המסמכים הבאים:
10.1. מידע מלא אודות המציע - פרטים מלאים אודות המציע, לרבות מס' ת.ז. או ח.פ., כתובת, טלפון, כתובת דוא"ל ואיש קשר, כדלקמן:
10.1.1. במידה והמציע הינו תאגיד יש לצרף העתק תעודת התאגדות, פלט מעודכן מהמרשם הרלוונטי ואישור עו"ד בדבר זכויות החתימה. אם מדובר במציע שהוא שותפות, יש לצרף נסח שותפות עדכני מרשם השותפויות ואישור עו"ד בדבר זכויות החתימה.
10.1.2. במידה והמציע הינו יחיד - יש לצרף צילום קריא של תעודת הזהות של המציע.
10.1.3. במידה והמשתתף כולל מספר שותפים - יש ליתן פרטים מלאים כנ"ל לגבי כל השותפים.
10.2. תיאור כללי של תחום פעילותו של המציע, לרבות הפניות לחומר פרסומי, הפנייה לאתר האינטרנט שלו, ציון בלעדיות בתחום עיסוקו וכיוצ"ב.
11. על המציעים להיות בעלי כל האישורים הדרושים על פי דין לצורך קיום פעילותם, וכן בעלי כל האישורים הנדרשים על פי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976.
12. העמותה שומרת על זכותה לבקש מהמציעים כל מסמך אחר או נוסף, שיידרש לה על פי שיקול דעתה לצורך קבלת החלטה בהליך. כן שומרת העמותה על זכותה לברר בכל דרך נוספת אחרת את איכות ההצעה והמציע, לרבות על דרך של זימון המציעים (כולם או חלקם) לראיון ו/אן לצורך הצגת מצגת בפניה ולרבות קיום שיחות עם ממליצים, לקוחות, מעסיקים קודמים וכיו"ב.

שינויי ותיקונים לתנאי ההליך
13. העמותה שומרת לעצמה את הזכות לערוך בכל עת שינויים או תיקונים בהליך זה, לרבות בכל תנאי מתנאיו ובמועד הגשת ההצעות. השינוי או התיקון, ככל שיהיו, ייערכו בכתב ויפורסמו באתר האינטרנט של העמותה בכתובת www.pnay-b-y.org.il. הנוסח האחרון שיפורסם כאמור באתר הוא שיחייב את העמותה ואת המציע. באחריות המציעים להתעדכן מפעם לפעם באתר האינטרנט ולבדוק אם חלו שינויים במסמכי הקול הקורא.

הגשת ההצעות
14. את ההצעות בצירוף המסמכים המפורטים בסעיף ‎10 לעיל יש לשלוח עד ליום 1.3.2020 בשעה 16:00 באמצעות דוא"ל לכתובת: kineret@pnay-by.co.il או במסירה פיזית למשרדי העמותה בכתובת הרב עוזיאל 13, באר יעקב, בשעות העבודה המקובלות.
15. באחריות המציע להגיש הצעתו על למועד האחרון להגשת ההצעות ולקבל מהעמותה אישור בדבר קבלת הצעתו.

בחירת ההצעה/ות הזוכה/ות וההודעה על הזכייה
16. העמותה תבחן את ההצעות שיוגשו לה ותבחן אותן, בין היתר, על פי השיקולים הבאים:
16.1. גובה החסות המוצעת על ידי המציע;
16.2. פרטי החסות המוצעת;
16.3. אופי פעילותו של המציע, תחום פעילותו, מסריו והתאמתו להתקשרות עם העמותה.
17. בכפוף להוראות כל דין העמותה תהא רשאית להתקשר עם מי מהמציעים כראות עיניה ולפי שיקול דעתה הבלעדי ו/או לקבל הצעה במסגרת הקול קורא אף אם אינה עונה על דרישות פורמאליות או טכניות מסוימות.
18. העמותה תהא רשאית לנהל משא ומתן עם המציעים בקשר עם הצעתם, ובכלל זה לקבל מהם הצעות חסות משופרות לעומת אלו שהוגשו בהצעתם.
19. היה ותחליט העמותה להתקשר עם מי מהמציעים, יקבלו המציעים הזוכים הודעה בכתב מאת העמותה על זכייתם. המציעים יידרשו לחתום עם העמותה על הסכם התקשרות בנוסח המצורף כמסמך 3 וכן להמציא אישורים על קיום ביטוחים בהתאם לדרישות העמותה.
20. מציעים שהצעתם לא תיבחר יקבלו על כך הודעה בכתב מהעמותה, מבלי שתחול על העמותה חובת הנמקה או שימוע.

שונות
21. העמותה רשאית לבחור להתקשר עם יותר ממציע אחד והיא רשאית גם שלא לבחור באף הצעה שתוגש במסגרת ההליך, הכל על פי שיקול דעתה. כן רשאית העמותה להשתמש בכל הצעה שתוגש במסגרת ההליך כבסיס למכרז עתידי.
22. העמותה אינה מתחייבת לבחור בבעל ההצעה הכספית הטובה ביותר, והיא תהא רשאית לבחור בהצעות שיקנה/ו לה את מירב היתרונות, בהתאם לשיקול דעתה.
23. העמותה תהא רשאית לפנות לכל מציע בקשר עם הצעתו, להיפגש ו/או לנהל מו"מ עם מי מהמציעים להליך, וכן לקבל או שלא לקבל כל הצעה שתוגש לה במסגרתו.
24. מובהר, כי בחירת העמותה במציע כזוכה אינה מהווה התחייבות של העמותה לאפשר לו מתן חסות לאירועים, כולם או חלקם, והחסויות יינתנו אך ורק בכפוף להחלטת העמותה.
25. כל ההוצאות הכרוכות בהגשת הצעה תחולנה על המציע בלבד ובשום מקרה לא יהיה המציע זכאי להחזר ו/או לפיצוי ו/או שיפוי בגין הוצאות ו/או נזקים שנגרמו לו בקשר להצעה ו/או להכנתה ו/או הגשתה.
26. מסמך זה הוא קניינה של העמותה ואין לעשות בו שימוש שאינו לצורך הגשת הצעה לקול הקורא. לעמותה תהא אפשרות להשתמש בהצעות שיוגשו במענה להזמנה זו ובמידע שבהן לכל צורך הקשור להליך פניה זה. בנוסף ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, לעמותה שמורה הזכות להשתמש בהצעות שתוגשנה ובכל מידע או מסמך אשר יומצא לעמותה על ידי המציעים לשם עריכת מכרז, אם וככל שתחליט על כך העמותה.
27. למען הסר ספק, הזמנה זו אינה מהווה מכרז או מעין מכרז, היא איננה כפופה לדיני המכרזים ואין בה משום התקשרות בין העמותה לבין מי מהמציעים ו/או התחייבות של העמותה להתקשר עם מי מהמציעים.
28. לבירורים או פרטים נוספים ניתן לפנות לגברת כנרת בוטון בטלפון 08-9282158 או בדוא"ל בכתובתkineret@pnay-by.co.il .
בכבוד רב,

 

מסמך 1 – מפרט האירועים

שם האירוע

מאפיין האירוע / קהל יעד

מיקום

כמות משתתפים מוערכת

אירועי קיץ

ילדים, משפחות

יקבע בסמוך לאירוע

500

פסטיבל סוכות

משפחות , בני נוער

יקבע בסמוך לאירוע

1000

מרוץ באר יעקב

ספורטאים

יקבע בסמוך לאירוע

500

מופעי נוער

בני נוער 10-16

יקבע בסמוך לאירוע

500

מופעי מבוגרים

20-120

יקבע בסמוך לאירוע

500

פורימון

משפחות

יקבע בסמוך לאירוע

1000

מסיבת פורים למבוגרים

20-120

יקבע בסמוך לאירוע

500

מימונה

משפחות, בני נוער, מבוגרים

יקבע בסמוך לאירוע

500

אירוע סליחות

בני נוער, מבוגרים

יקבע בסמוך לאירוע

500

שמחת תורה

כל הגילאים

יקבע בסמוך לאירוע

500

פסטיבל אביב

משפחות, ילדים

יקבע בסמוך לאירוע

500

אירוע ילקמ (כוחות הביטחון)

משפחות

יקבע בסמוך לאירוע

2000

מופעי תרבות

ילדים, נוער, מבוגרים

היכל התרבות

300

יום העצמאות

תושבי המועצה

פארק ליכטנשטיין

6000

הערות כלליות
• כמות המשתתפים הנקובה לעיל הינה הערכה בלבד, המתבססת על נתוני המשתתפים בשנים עברו ואינה מהווה התחייבות כלשהי מצד העמותה להיקף משתתפים כלשהו.
• אמצעי הפרסום באירועי העמותה כוללים בין היתר: אתר האינטרנט של העמותה, עמוד הפייסבוק של העמותה, לוחות מודעות, מסרונים לתושבים, פרסומים ברשתות חברתיות, פרסום בעיתונות המקומית באזור, כגון: השקמה, גל גפן, ידיעות וכיוצ"ב.
• יובהר, כי היקף הפרסום, סוגו ותפוצתו משתנים מאירוע לאירוע, לרבות בהתאם לאופי ומתווה האירוע, והינם כפופים לשיקול דעתה הבלעדי של העמותה.
• בעצם הגשת הצעתו, המציע מצהיר ומאשר את האמור לעיל ומוותר מראש על כל טענה בקשר עם האמור.



מסמך 2 – טופס הצעה

1. פרטי המציע
שם המציע: ___________________ ח.פ./ע.מ./ת.ז. ______________
כתובת רשומה: _______________
מספר טלפון: ________________
מספר פקס': ________________

2. פרטי החותם מטעם המציע:
שם פרטי: __________ שם משפחה: __________ ת.ז.: ___________ תפקיד: _________
*** יש לצרף מסמכים בהתאם לאמור בסעיף 9 לקול הקורא.

3. הצעת המציע

 

שם האירוע

 

הצעת המציע (בשקלים חדשים)

 

 

פירוט תנאים/בקשות מיוחדות בנוגע למתן החסות

 

אירועי קיץ

 

 

 

 

 

 

 

פסטיבל סוכות

 

 

 

 

 

 

 

מרוץ באר יעקב

 

 

 

 

 

 

 

מופעי נוער

 

 

 

 

 

 

 

מופעי מבוגרים

 

 

 

 

 

 

 

פורימון

 

 

 

 

 

 

 

מסיבת פורים למבוגרים

 

 

 

 

 

 

 

מימונה

 

 

 

 

 

 

 

אירוע סליחות

 

 

 

 

 

 

 

שמחת תורה

 

 

 

 

 

 

• בטור "הצעת המציע" יש לנקוב בגובה החסות המוצעת.
• יובהר, כי המציעים אינם מחויבים להגיש הצעה למתן חסות ביחס לכל האירועים המפורטים לעיל, וכי הינם רשאים להגיש הצעה עבור חלק מהאירועים בלבד.

תאריך: ________________ חתימה + חותמת: ___________________


מסמך 3 – הסכם התקשרות
הסכם למתן דמי חסויות
שנערך ונחתם ביום __ לחודש __ שנת ___________

 

בין: העמותה לפנאי וקהילה בבאר יעקב, ע"ר 580530160
מרח' הרב עוזיאל 13, באר יעקב
(להלן: "העמותה") מצד אחד;

 

לבין: ________________________, ח.פ./ע"מ/ת.ז. ___________
מרחוב __________, _____________
טל': ___________
דוא"ל: ____________
באמצעות מורשה החתימה מטעמו (במקרה של תאגיד או עוסק מורשה):
שם: ______________
תעודת זהות: ______________
כתובת מלאה: _____________
(להלן: "נותן החסות") מצד שני;

 

הואיל: והעמותה הינה עמותה עירונית בשליטת המועצה המקומית באר יעקב (להלן: "המועצה");
והואיל: ובמסגרת פעילותה, העמותה עורכת אירועים שונים במהלך השנה, הפתוחים לציבור הרחב (להלן: "האירועים");
והואיל: והעמותה פרסמה קול קורא לגיוס נותני דמי חסויות בקשר עם האירועים, ובמסגרת הליך זה נכנס נותן החסות למאגר נותני דמי החסויות של העמותה (להלן: "המאגר");
והואיל: והעמותה עורכת אירוע _____________ שיתקיים ביום ___________ בשעה ___________ ב_____________ (להלן: "האירוע");
והואיל: ולצורך כך פנתה העמותה לגופים הנמנים במאגר ביחס לאירוע, והחליטה להתקשר עם נותן החסות לצורך מתן דמי חסויות כמפורט בהסכם זה להלן;
לפיכך הוצהר, הוסכם והותנה בין הצדדים, כדלקמן:
1. מבוא ונספחים
1.1. המבוא להסכם זה ונספחיו מהווים חלק בלתי נפרד הימנו.
1.2. כותרות הסעיפים נועדו לצורכי נוחות בלבד ולא ישמשו לפרשנות ההסכם.
2. מהות ההתקשרות
2.1. נותן החסות יעביר לעמותה דמי חסות בסך _____________ ₪ לצורך קיום האירוע (להלן: "החסות").
2.2. התשלום כאמור בסעיף 2.1 לעיל יתבצע עד 7 ימים לפני מועד קיום האירוע, כתנאי למתן החסות.
2.3. כנגד מתן החסות, יהיה זכאי נותן החסות לפרסם את עסקו באמצעים המפורטים בנספח א' להסכם זה. על אף האמור מובהר בזאת, כי הצדדים רשאים להסכים מראש ובכתב אודות דרכי פרסום שונות מאלו המפורטות בנספח א'.
2.4. מובהר בזאת, כי כל דבר חסות/פרסום שאותו יבקש נותן החסות לבצע כפוף לאישורה של העמותה מראש, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ולנותן החסות לא תהיה כל טענה כנגד העמותה בקשר עם האמור.
2.5. מובהר, כי על נותן החסות לעמוד בכל דרישות הדין הרלוונטיות בקשר עם החסות, לרבות דרישה לרישיון עסק (ככל שנדרש).
2.6. לעמותה לא תהיה אחריות על נכונות תוכנם של חומרים שיווקיים שיתפרסמו על ידי נותן השירות. מבלי לפגוע מן האמור, לעמותה תהיה שמורה הזכות לצנזר או להסיר חומרים שיווקיים בעלי מסר פוגעני ו/או מסר שעומד בסתירה לחזון העמותה ו/או המועצה ו/או עומד בניגוד לכללי מינהל תקין.
2.7. העמותה אינה אחראית על כמות המשתתפים באירוע נשוא החסור ואינה אחראית על יצירת קשר בין נותן החסות לבין משתתפי האירוע.
2.8. לא תינתן לנותן החסות בלעדיות במתן חסות לאירוע ובכל מקרה העמותה לא תפעל למניעת תחרות בין עסקים מתחרים.
2.9. תינתן עדיפות לעסקים הפועלים בתחום המועצה המקומית באר יעקב.
2.10. לעמותה שמורה הזכות לבטל את החסות בכל עת, מכל סיבה שהיא וללא צורך בנימוק, ובמקרה זה יוחזר לנותן החסות החלק היחסי של דמי החסות בהתאם למועד שבו התקבל החלטת הביטול כאמור.
2.11. מוסכם בין הצדדים, כי היה והאירוע נשוא החסות יתבטל מכל סיבה שהיא, לא תהיה לנותן החסות ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כלפי העמותה בגין כך.
3. אחריות
3.1. הצדדים יפעלו למילוי התחייבויותיהם על פי הסכם זה בהתאם להוראות כל דין.
3.2. העמותה תהיה אחראית לכל נזק שיגרמו כתוצאה מהפעילות נשוא החסות בקשר עם האירוע, ככל שהדין מטיל עליה אחריות שכזו.
3.3. העמותה תהיה אחראית לקבלת כל האישורים הנדרשים מאת הרשויות השונות (כיבוי אש, משטרה וכיוצ"ב) לקיום האירוע, וכן לביצוע כל הנדרש לצורך אבטחת ובטיחות הפעילות.
4. תיאום ופיקוח
4.1. נותן החסות מתחייב לפעול בהתאם להוראותיו של נציג המועצה בכל הנוגע להצבת דבר החסות ובכל עניין אחר בקשר עם האירוע, בין אם לפניו, במהלכו או לאחריו.
4.2. העמותה לא תהיה אחראית לתכנים שיועברו על ידי נותן החסות ו/או מי מטעמו במסגרת האירוע, ככל שיועבר, ולא תישמע כנגד העמותה כל טענה בקשר עם האמור.
5. העברת זכויות וחובות
5.1. נותן החסות לא יהיה רשאי להעביר את זכויותיו ו/או התחייבויותיו על פי הסכם זה, כולן או מקצתן, בכל דרך שהיא, לאחר או לאחרים או לגוף משפטי אחר.
6. שונות
6.1. הסכם זה ממצה את הסכמות הצדדים בקשר לאמור בו.
6.2. כל שינוי או תיקון של ההסכם יחייבו רק אם יערכו בכתב וייחתמו על ידי שני הצדדים.
6.3. כתובות הצדדים הן כמפורט במבוא להסכם זה. כל הודעה, מסמך או מכתב שישלח על ידי הצדדים על פי הכתובות דלעיל יחשב כאילו נמסר ליעדו בתוך 72 שעות ממועד מסירתו לבית הדואר כדבר דואר רשום.
6.4. לבתי המשפט המוסמכים במחוז מרכז תהיה סמכות השיפוט הבלעדית בקשר עם הסכם זה.


ולראיה באו הצדדים על החתום:

____________________ ___________________
העמותה נותן החסות

אישור עו"ד

אני הח"מ, עו"ד _______________, מאשר בזאת כי ה"ה _____________ ת.ז. __________ ו___________ ת.ז. ____________, החתומים מעלה בשם נותן החסות, מוסמכים לחתום בשם נותן החסות וחתימתם מחייבת אותו לכל דבר ועניין.

תאריך: __________________ חתימה + חותמת עו"ד: _______________


נספח א' להסכם
פירוט האמצעים שיועמדו לרשות נותן החסות לצורך מתן החסות לאירוע

דמי חסויות עד 5,000 ש"ח
• חשיפה באירוע יחיד
• הטמעת לוגו חברה בפרסום האירוע
• פרסום לוגו באמצעי המדיה כחלק מפרסום האירוע (ניוזלטר, פייסבוק וכיוצ"ב)
• פרסום בעיתונות (רק במידה ואירוע זה מפורסם בעיתונות), על דרך של הוספת לוגו החסות במקביל)

דמי חסויות בין 5,001 ש"ח ל- 10,000ש"ח (תקף לפרסום לתקופה של עד שבועיים מסיום האירוע)
• חשיפה באירוע יחיד
• אפשרות הצבת דוכן שיווקי באירוע
• הטמעת לוגו חברה בפרסום האירוע
• פרסום לוגו באמצעי המדיה כחלק מפרסום האירוע (ניוזלטר, פייסבוק וכיוצ"ב)
• פרסום בעיתונות (רק במידה ואירוע זה מפורסם בעיתונות), על דרך של הוספת לוגו החסות במקביל)
• חלוקה של חומר פרסומי של נותן החסות לבאי האירוע.

דמי חסויות בין 10,001 ש"ח ל- 15,000 ש"ח (תקף לפרסום לתקופה של עד שבועיים מסיום האירוע)
• חשיפה באירוע יחיד
• אפשרות הצבת דוכן שיווקי באירוע
• הטמעת לוגו חברה בפרסום האירוע
• פרסום לוגו באמצעי המדיה כחלק מפרסום האירוע (ניוזלטר, פייסבוק וכיוצ"ב)
• פרסום בעיתונות (רק במידה ואירוע זה מפורסם בעיתונות), על דרך של הוספת לוגו החסות במקביל)
• אזכור שמו של נותן החסות במהלך האירוע על ידי נציג העמותה .
• חלוקה של חומר פרסומי של נותן החסות לבאי האירוע.


דמי חסויות בין 15,001 ש"ח ל- 35,000 ₪ (תקף לפרסום לתקופה של עד שבועיים מסיום האירוע)
• חשיפה באירוע יחיד
• אפשרות הצבת דוכן שיווקי באירוע
• הטמעת לוגו חברה בפרסום האירוע
• הטמעת לוגו בציוד (חולצות, כובעים וכד') שינתן למשתתפי האירוע (ככל שיינתן)
• פרסום לוגו באמצעי המדיה כחלק מפרסום האירוע (ניוזלטר, פייסבוק וכיוצ"ב)
• פרסום בעיתונות (רק במידה ואירוע זה מפורסם בעיתונות), על דרך של הוספת לוגו החסות במקביל)
• אזכור שמו של נותן החסות במהלך האירוע על ידי נציג העמותה .
• חלוקה של חומר פרסומי של נותן החסות לבאי האירוע.
• הטמעת הלוגו ותזכורת שם החברה בשילוט חוצות ובעיתונות (רק במידה ואירוע זה מפורסם בעיתונות) על דרך של הוספת לוגו החסות.

דמי חסויות החל מ- 35,001 ש"ח ומעלה (תקף לפרסום לתקופה של עד שבועיים מסיום האירוע)
• חשיפה באירוע יחיד
• אפשרות הצבת דוכן שיווקי באירוע
• הטמעת לוגו חברה בפרסום האירוע
• הטמעת לוגו בציוד (חולצות, כובעים וכד') שינתן למשתתפי האירוע (ככל שיינתן)
• פרסום לוגו באמצעי המדיה כחלק מפרסום האירוע (ניוזלטר, פייסבוק וכיוצ"ב)
• פרסום בעיתונות (רק במידה ואירוע זה מפורסם בעיתונות), על דרך של הוספת לוגו החסות במקביל)
• אזכור שמו של נותן החסות במהלך האירוע על ידי נציג העמותה .חלוקה של חומר פרסומי של נותן החסות לבאי האירוע.
• חלוקה של חומר פרסומי של נותן החסות לבאי האירוע.
• הטמעת הלוגו ותזכורת שם החברה בשילוט חוצות ובעיתונות (רק במידה ואירוע זה מפורסם בעיתונות) על דרך של הוספת לוגו החסות.
•הפקת אירוע משותף מרכזי במתחם עסקי או ציבורי או אימוץ פרויקט שנתי גדול לקהילה רחבה כגון אירוע לקהילת עולי אתיופיה, גמלאים, נוער בסיכון וכד'.