מרכז קהילתי באר יעקב מזמינה בזאת מועמדים/ות מתאימים/ות העונים/ות לדרישות שיפורטו להלן להגיש הצעותיהם/ן לתפקיד מנהל/ת של הצהרונים.

1. מרכז קהילתי באר יעקב, ע.ר. 580530160

2. במסגרת פעילותה, אחראית העמותה על ניהולם של כ- 80 צהרונים הפועלים בשטח העירייה (להלן: "הצהרונים")

3. הצהרונים פועלים במהלך החודשים ספטמבר-יוני בין השעות 14:00-17:00 ובין החודשים יולי-אוגוסט בין השעות 7:30-16:30, ובמסגרתם ניתנת מסגרת חינוכית משלימה לילדי הגנים בבאר יעקב לכ- 1700 ילדים בגילאים 3-6.
4. שם המשרה: מנהל/ת צהרונים.
5. כפיפות: מנכ"ל המרכז הקהילתי באר יעקב.
6. תיאור המשרה ותחומי אחריות:
המועמד/ת הנבחר/ת ינהל/תנהל את פעילותם השוטפת של הצהרונים, ובכלל זה:
6.1. בניית תכנית הדרכה פדגוגית לצהרונים;
6.2. מעקב ופיקוח על מסגרות הצהרונים;
6.3. ניהול כוח האדם המועסק בצהרונים;
6.4. ניהול המחלקה ובכללה את רכזות הצהרונים;
6.5. ניהול תקציבי וכספי של פעילות הצהרונים;
6.6. ביצוע כל משימה שתוטל מעת לעת על ידי מנכ"ל העמותה בקשר עם פעילות הצהרונים;
6.7. ניהול תקשורת מול הורי הצהרונים.
7. מועד תחילת עבודה מיידי.
8. היקף המשרה: 100%.
9. תנאי העסקה: בהסכם עבודה אישי בנוסח המקובל בתאגידים עירוניים ובהתאם למפורט בהנחיות משרד הפנים.
10. דרישות מקדמיות להגשת מועמדות לתפקיד: תנאי הסף המצטברים הינם כמפורט בהנחיות משרד הפנים לגבי תאגידים עירוניים, וכמפורט להלן:
10.1. השכלה – המועמד/ת הנו/ה בעל/ת השכלה אקדמית באחד המקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך. בנוסף, על המועמד/ת להיות בעל/ת תעודת הוראה לגיל הרך.
10.2. ניסיון – למועמד/ת ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות חינוכי בתחום החינוך לגיל הרך.
10.3. שפה – שליטה מלאה בדיבור ובכתיבה בשפה העברית.
10.4. יישומי מחשב – שליטה מלאה בתוכנות Office, לרבות Outlook, Word, Power Point, Excel וכיוצ"ב.
10.5. רישיון נהיגה בתוקף ובעלות ברכב.
11. שיקולים לבחירה ותנאים נוספים
העמותה תהיה רשאית להתחשב בשיקולים הבאים בבחירת המועמד/ת הזוכה:
11.1. כישורים אישיים - יצירתיות, אחריות, יוזמה, דבקות במטרה, אמינות, נאמנות, כושר מנהיגות ויכולת עבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים צפופים.
12. אופן הגשת ההצעות
12.1. מועמד/ת המעוניין/נת להתמודד למכרז יגיש/תגיש טופס מועמד בנוסח המצ"ב בצירוף המסמכים הבאים: קורות חיים, תעודות מתאימות המעידות על השכלתו/ה, פירוט ניסיונו/ה המקצועי בצירוף מכתבי המלצה ו/או פרטי קשר של ממליצים וכל נתון אחר רלבנטי אחר (להלן: "ההצעה").
12.2. ההצעה תוגש למשרדי העמותה בכתב, במעטפה סגורה עליה יירשם "מועמדות לתפקיד מנהל/ת צהרונים".
12.3. את ההצעה יש להגיש ידנית / לשלוח בדואר רשום עם אישור מסירה לממונה על משאבי אנוש בעמותה, גב' נעמי אהרון, במשרדי העמותה שברחוב הרב עוזיאל 13, באר יעקב, בימים א-ה בשעות 10:00 עד 15:00 ועד לא יאוחר מיום. 20.1.2024 בשעה 12:00.
12.4. מעטפה אשר לא תוגש במועד שנקצב לכך תוחזר לשולח/ת בלא שתיפתח.
13. אופן הליך הבחירה
13.1. ועדת כח האדם של העמותה תבחן את ההצעות, תראיין את המועמדים העומדים בתנאי הסף, ותחליט על המועמד/ת המתאים/מה ביותר.
13.2. ועדת כח האדם אינה כפופה לחוק חובת המכרזים והיא רשאית, בהתאם להנחיות משרד הפנים, לפעול כדלקמן:
13.2.1. לפנות ביוזמתה למועמדים פוטנציאלים ולהזמינם להציג את מועמדותם לתפקיד.
13.2.2. לדרוש מידע ו/או חוות דעת ו/או המלצות ביחס לכשירותם של המועמדים, וזאת מכל גורם אשר הוועדה תמצא לנכון לפנות אליו, ובכפוף להוראות הדין.
13.2.3. לזמן מועמד/ים לריאיון בהתראה קצרה ובמידת הצורך להפנותם למבחני התאמה לתפקיד.
13.2.4. במקרה של ריבוי מועמדים שעומדים בתנאי הסף, לזמן לראיון רק את עשרת המועמדים הבולטים והמתאימים ביותר.
14. קבלת פרטים נוספים:
הבהרות ושאלות בנוגע למכרז ניתן לשלוח ל: גב' נעמי אהרון בכתובת מייל: neomi@by.matnasim.co.il

 

לחצו להורדת חוברת המכרז
(החוברת עבור גורמיים מקצועיים בלבד ולא לקהל הרחב)

 

בכבוד רב,
מרכז קהילתי באר יעקב