תאריך אחרון להגשה: יום ה', 9.5.2024 בשעה 12:00

 

1. העמותה לפנאי וקהילה בבאר יעקב (להלן: "העמותה") מזמינה בזאת מציעים העומדים בתנאי הסף המפורטים במכרז, להציע הצעות מחיר למתן שירותי ניקיון במוסדות העמותה, בהתאם לדרישות מפרט השירותים המצורף למסמכי המכרז, הכל בהתאם לתנאים המפורטים במסמכי מכרז זה על כל נספחיו.

2. את מסמכי המכרז ניתן לרכוש תמורת 1,000 ₪ (כולל מע"מ), שלא יוחזרו בכל מקרה. ניתן לעיין במסמכי המכרז, ללא תשלום, במשרדי העמותה בתיאום מראש או כאן, באתר האינטרנט של העמותה.

3. לפרטים ושאלות הבהרה ביחס לתנאי המכרז יש לפנות לעו"ד ליהי אשל בדוא"ל lihi@skzlaw.co.il עד לא יאוחר מתאריך 21.4.2024 בשעה 12:00. יש לקבל אישור במייל חוזר. תשובות לשאלות הבהרה כאמור, תינתנה בכתב לכל מציע שישאיר את פרטיו אצל העמותה וכן יפורסמו באתר העמותה. לא יהיו כל תוקף או משמעות לתשובות או לדברים שיאמרו בעל פה. על המציעים להתעדכן בנוגע לתשובות לשאלות ההבהרה באתר העמותה.

4. את ההצעות יש להגיש בהגשה פיזית (ידנית) לתיבת המכרזים של העמותה במשרדיה, ברחוב הרב עוזיאל 13, באר יעקב, עד לא יאוחר מתאריך 9.5.2024 בשעה 12:00. הצעה שלא תמצא בתיבת המכרזים ביום ובשעה האמורים, מסיבה כלשהי, לא תידון.

5. פתיחת מעטפות ההצעות תתבצע ביום 9.5.2024. העמותה תהיה רשאית לדחות מועד זה בהודעה שתישלח למציעים ותפורסם באתר העמותה. מציע אשר מעוניין להיות נוכח בשלב פתיחת הצעתו, רשאי לעשות כן.

פרסום זה הינו לידיעה כללית בלבד. הפרטים המלאים והמחייבים אודות המכרז הם אלו המופיעים בדברי ההסבר, בחוזה וביתר מסמכי המכרז.

 

בכבוד רב,
העמותה לפנאי וקהילה בבאר יעקב

 

לחצו לחוברת המכרז

לחצו להודעה בדבר דחיית המועד האחרון להגשת הצעות